.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان مازندران
شمال نیوز: آیت الله رئیسی فردا پنج شنبه ۱۵ تیرماه به مازندران سفر می کند.
سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان مازندران

به گزارش شمال نیوز، خبرهای واصله حاکی از حضور قریب الوقوع رئیس جمهور دولت سیزدهم فردا پنج شنبه ۱۵ تیرماه در غرب مازندران را دارد.

 

شنیده شد آیت الله سید ابراهیم رئیسی فردا برای بازدید از آزادراه تهران شمال و برای کلنگ زنی یک پروژه در محور چالوس وارد مازندران می شود.

 

همچنین در این سفر یک لاین از فاز دوم آزاد راه تهران-شمال نیز با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه با حضور رئیس جمهور به مازندران همزمان شروع فاز سوم هم کلنگ زنی خواهد شد، افزود: این پروژه یکی از ابر پروژه های عمرانی و راهداری کشور است و فاز سوم طرح مهمی است نسبت به فازهای قبلی که انجام شد این طرح مهندسی پیچیدگی خاصی دارد و از طریق کشور چین اجرا شده است.

 

سید محمود حسینی پور  با اشاره به یکی دیگر از پروژه‌های دارای اولویت در استان که فردا مورد توجه رئیس جمهوری قرار می‌گیرد، گفت: در امتداد آزاد راه از چالوس تا رامسر اخیرا با معاون اول رئیس جمهور جلسه نهایی گذاشته شد و تعداد 9 بانک داخلی کنسرسیومی را تشکیل دادند که حدود 49 درصد سرمایه گذاری بانک ها و 51 درصد از طریق بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

 

این مسئول یادآور شد: این پروژه 79 کیلومتر تونل و 29 کیلومتر پل دارد. همچنین، به موازات این طرح‌های راه سازی در مازندران، ازاد راه قائمشهر به ساری هم کارش به پایان رسید در دو هفته اینده بهره برداری می شود و سرمایه گذار این طرح بانک ملی بوده است. البته سرمایه گذاری بخشی از این طرح دو بانک دیگر هستند که با اجرای ان شاهد تحولات بزرگی در مازندران خواهیم بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.